zaterdag 14 november 2015

Let's go shopping!


Ik ga naar de naailes en ik neem mee... mijn naaimachine, mijn naaidoos, een grote, plastiek zak met stof, patroonpapier, lat,... en noem maar op. Veel te veel gesleur naar mijn zin.  En ik wilde van die 'lelijke' zak af dus gingen we maar zelf aan het werk. En ik ben best trots op het resultaat. De stof is uit een paneel van 1 m breed geknipt. Ik vond vooral het puzzelwerk leuk aangezien het paneel uit verschillende patronen bestond. De zijkanten, de onderkant en hengsels zijn van een ander sterk katoen gemaakt. Het was wel een heel gepuzzel om de binnentas te stikken en alles om te keren. Na verloop had ik wel nog een stukje van het patroon over. Ergens heb ik dus een stap overgeslaan maar gelukkig is dat aan de tas niet te zien. Oeps! :-)
In deze tas heb ik ook een deel doosjes gestopt waarin ik alle kleine spullen van mijn naaidoos in bewaar dus de naaidoos blijft nu mooi thuis. Is toch al een ietsiepietsie minder gesleur!




Deze tas is terug te vinden in het boek 'Mijn tas' van Elisanna en Fynn. Het is de Lena I.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten