woensdag 28 oktober 2015

Platte batterij

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik nog geblogd heb. Eigenlijk heb ik het gewoon té druk, zoals iedereen tegenwoordig in deze westerse wereld. Een full-time job en een gezin combineren vergt op zich al heel wat creativiteit. Af en toe vind ik nog eens de tijd om te naaien. Mijn haaknaalden liggen al een hele tijd in de kast. Ik ben 's avonds te moe om mij nog bezig te houden met het tellen van steken en rondjes. Mijn hoofd is moe en daarom verkies ik steeds meer en meer de luie zetel en de tv in plaats van mijn hobby. Vind ik dit erg? Tuurlijk! Daarom heb ik me weer ingeschreven voor een nieuwe naaicursus dit schooljaar. Zo moet ik wel 1 keer per week naaien. Ik heb vaak de zin niet om te vertrekken maar eens ik weer bezig ben met het stikken, tekenen, spelden en tegelijkertijd lekker keuvelen, ben ik blij dat ik toch gegaan ben.
Tijdens de zomervakantie ben ik ook druk in de weer geweest. Mijn dochters garderobe is een flink stuk uitgebreid met verschillende rokjes. De ene al wat zwieriger en kleuriger dan de andere. Natuurlijk zijn er tussen de zomerfoto's bijna geen foto's te bekennen met deze bewuste rokjes. Typisch! Ze liggen nu gestreken klaar in de berging om op de foto te poseren maar nu wil dochterlief weer niet meewerken. Het zullen dus weer heel gewone foto's worden. De rokjes netjes op een tafeltje leggen is ook een uitdaging. Niet?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten