donderdag 28 augustus 2014

A baby is born!

12 weken geleden werd ik weer mama. Dit keer van een prachtig zoontje. Zo'n kleine ukkepuk weet je wel bezig te houden waardoor ik mijn hobby's eventjes aan de kant moest schuiven. Maar sinds een week of 2 ben ik weer begonnen! Joepie!
Eerst en vooral wil ik jullie het eindresultaat van mijn dooppresentie laten zien. Ik had al eens een berichtje geplaatst hieromtrent (lees hier).

Dit is het dus geworden. Het thema kan je al raden natuurlijk: uiltjes! Bij uiltjes dacht ik meteen aan een bos/boom dus vond de takken wel een leuk idee om mijn sleutelhangers in te hangen. Op de grote gehaakte uilen staat de naam van ons kindje en ook de snoepzakjes (die trouwens bij het geboortekaartje passen) zijn ook in het thema van de uiltjes.








Ondertussen heb ik ook iets nieuws ontdekt: de naaimachine!! Heb er eentje gekocht van mijn verjaardagsgeld. Samen met een vriendin ben ik een leuke maxi-cosi hoes aan het naaien. Hier al een klein voorproefje. Later een uitgebreid berichtje :-)





1 opmerking: